19 apr. 2016

Varför byta ut ett vinnande koncept?


Gamla Kipling-orangutangen heter Jennifer och den nya Anna (howhow)


                                               

                                                    Jag är  ett stor fan av Kipling väskor.
Har haft flera under årens lopp. Nu har jag tre. Fungerar att tvätta i maskin.
Suveräna väskor när man är ute på vardagsäventyr eller längre resor. 
Kipling Netta är min favorit. 
Nu till våren slog jag till och beställde en turkos. 
Då har någon klåfingrig Kiplingdesigner varit framme och  ändrat på designen. 
"Stulit" en ficka. 
Känns som jag fick ett naket väsk-skal. 
Tur att det finns symaskin i hemmet. 
Jag får konstruera en liten ficka, som i den röda väskan, och sy i den själv.  Lite sur blir jag allt!! Men färgen är jag väldigt nöjd med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar