30 juni 2019

Höst-kul

Nu har jag startat med "Harriet´s Hat" där man genom att köpa mönstret bidrar till att Shetland kan köpa en MRI-Scanner. 
Tanken är att den ska vara klar innan höstens resa till stickfestivalen i London.

På planet ner till Tenerife sydde jag på "binding" alltså kanten på kvilten som heter Card-Play. Det var ett mysterie som gick i Rikstäckets tidning. Jag hann precis klart innan matbrickan kom. Men, jag måste nog kvilta lite mer i den turkosa fälten.

När hösten kommer lockar alltid London. Dels syfestivalen och så Black Friday i slutet av november.

https://knittingandstitchingshowallypally.seetickets.com/tour/the-knitting-stitching-show-express-coaches
 Inför resan får jag ägna några trevliga stunder till att välja vilket museum som ska besökas denna höst.
Museum-länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar