30 dec. 2018

Skillnad på hantverkare

Hemmet är en byggarbetsplats då badrummets vattenskada ska åtgärdas. Därför vistas jag på landet eller på Teneriffa. Allt är nerpackat i flyttkartonger. Tänkte försöka komma åt lite garn i det blivande syrummet. Öppnade dörren och såg att väggen var förstörd. Man har alltså från badrummet gått igenom väggen till syrummet. Du kan tänka dej allt betongdamm som krupit in i alla flyttkartonger!! Dom har inte kostat på en endaste krona för att täcka mitt bohag. Herre j....r så ledsen jag blev!! Den här firman ska stoppas! 


Så åkte jag till jobbet för att kontrollera post och ringa patienter om provsvar.
Så här ser det ut innanför entredörren!  Här har dom iallafall gjort ett bra jobb, plastat in ordentligt! Tagit reda på skräp och städar efter sej allteftersom.
Men det är sorgesamt. Sista månaderna jag jobbar innan pension och så händer allt både på jobbet och privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar