2 nov. 2016

Arbetsläger 10 dagar

Alla dessa skumma eluttag - bara att byta.  I kök och bad vill jag ha jordade uttag. 

 Fick efter många om och men tag på Jose´som satte in två vattenventiler, en i badrum och en i kök för tvättmaskin och diskmaskin.
Muttrarna satt som berget fast så jag orkade inte  vrida loss dom  utan sökte hjälp
Prydligt i badrum. Bara att plugga in tvättho och tvättmaskin. 

 Elen bakom spisen var ett elektriskt råttbo som måste snyggas till.
 Och stoppas i ett IP-44 fack
 "Nästan" klart i badrum. Måste ta bort den stora tvätt-kommoden för att få plats med en tvättmaskin
 Och "nästan" klart i köket. 
Om Ikea på Teneriffa hade fungerat till 100% hade jag haft mer tid och köket hade blivit helt klart. 
Och om inte toalettstolen läckt som ett såll hade jag inte behövt lägga tid på den.
Men jag känner mej rätt nöjd med det gjorda arbetet. 
Ett litet klassiskt IKEA-kök - nytt och fräscht!

                                                                      "Före" bilder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar