6 mars 2015

Give Away

Någon som vill ha färdig skurna remsor 1 1/2"?  Rester från mina "falska log cabin"-quiltar?
Kanske någon som har svårt att skära remsor - ont i händerna eller brist på remstyger
Eller bara någon som är sugen på lite andra tyger än de egna
Jag skickar remsorna efter helgen. Vikt ca sex hekto. Ingen aning om hur mycket tyg det är före skärning.
Remsorna är skurna med AccuQuilt-apparat så dom är jämna. Garanterar inte trådriktning.
Fler som vill ha? Då blir det lotteri.

Fyra kuvert med rems-rullar skickade med postbrev 10 mars!

6 kommentarer:

  1. Färdigskurna remsor tackar man inte nej till, deltar gärna i utlottningen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle väldigt gärna vilja ha remsor av dig. Har sytt lappteknik på fritiden i några år nu och älskar det. Det är verkligen avkopplande. I veckorna när jag inte hinner eller orkar sy så tänker jag vad jag ska sy och "reder" i och med det ut en del problem tankemässigt. Gillar att kolla runt på alla bloggar och få tips o inspiration.

    Mvh

    Christina

    SvaraRadera
  3. Jag deltar gärna i utlottningen av dina remsor. Alltid kul att få chansen att få nytt tyg i remssamlingen!!!
    Gun A

    SvaraRadera
  4. Ja, jag är intresserad av Dina 1 1/2" remsor som ser så läckra ut, där de ligger!
    Om jag har turen med mig i Ditt lotteri återsår nu att se.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  5. Jag tackar och bugar!!!! Adressen är ivägsänd :)
    Gun A

    SvaraRadera
  6. Mailar dig min adress, ska bli kul att få kuvert ifrån dig!

    Kram

    SvaraRadera