9 feb. 2015

Hjärtan på rad

Efter jobbet idag blev det en tur till IKEA tillsammans med dotter för att mäta köksinredning. 
Vi kom till blomsteravdelningen och upptäckte små söta orchideer

 Ikeas kundvagnar är toppen. Man slipper bära.
 Jag använder en gammal glasform för att få upp blommorna i lagom höjd.
 Ska bli spännande att se hur länge dom överlever
 Hjärtan färdigapplicerade. Lapparna är 10 " eller ca 26 cm. Dags för att sy på remsor.
Pappersrea på IKEA - underbart att jag råkade passera där. 
Jag gillar rött året runt så för mej är inte det här enbart julpapper. 
Helt slut på omslagspapper i förrådet här hemma. 
Nu kan jag paketera och skicka små presenter. Kul!

2 kommentarer:

  1. Jag behöver blommor, det får bli en tur till IKEA!
    kram

    SvaraRadera
  2. I like your plant arrangement :-)
    xx

    SvaraRadera