19 aug. 2013

Höststart på jobbet

Första dagen på jobbet. Tanken var att på lediga stunder pyssla lite och "typ" rensa bort gamla tidningar
Tjohej - bort med den tanken.
Istället blev det tapetsering. Tapeter som jag beställt på Vårby Färghall hade kommit hem så vid elvatiden åkte jag för att hämta beställd rulle.

Och kan man tänka sej, dom hade en fyndhörna! Så jag kom därifrån med fem tapetrullar.
2 till hemmaköket och 2 till jobbet
Den gula tapeten från PIP design ska pryda en förstörd vägg på jobbet (där det tidigare stått garderober)
Receptionen fick en underbar randig tapet. Istället för att sätta den "långrandigt" valde vi att sätta den på tvären. Supersnyggt.
Köket hemma ska få blommor. Av mönster och färg blir jag glad. Hysteriskt mycket mönster när man ser den på bild. Spännande att se hur det blir i verkligheten. Ser det för hemskt ut kan man alltid tapetsera om.
Dags för lite kvällsquiltning.....

2 kommentarer:

  1. Ett bra val tycker jag du gjort skulle passa bra som tyg också!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. När jag ser mönster på tyg eller tapeter som ser ut så här så tänker jag på Dig! Direkt!
    Detta kommer att bli urläckert!
    Kram//Maja

    SvaraRadera