3 mars 2013

Var finns tapeten???

Ska piffa till sovrummet och googlade för att få inspiration.
Det började med att min säng, en himmelssäng kändes lite off.
Själva himlen ligger uppe på vinden så jag har använt den som en vanlig säng.
Såg på en annan site att dom målat sängen (en vit/mässingssäng med knoppar) grön.
Tipset var toppen. Målar nog mässingen i vitt. 
 Men, när jag såg den här bilden på Sköna hems sida föll jag pladask.
http://www.skonahem.com/inredning/Svenskt-1700-tal
Letat men inte funnit tapeten.
Jag har även ringt Sköna hem som skulle ringa tillbaka :-)
Någon som sett tapeten någonstans?
Alla tips är välkomna.
Det verkar inte som att den finns i Sverige så jag får välja något liknande.
Brukar aldrig bli riktigt bra det där med "istället för"! Önska mej lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar