17 mars 2013

Snart är det Påsk!

(klicka på texten)

Gick förbi Hemtex och blev riktigt glad. I skyltfönstret hade dom dekorerat med ris. 
Stora färgglada knappar i mängd. 
Jättefint. (fast jag skulle nog valt ett gult eller grönrutigt tyg nertill)
Det började direkt snurra i egna skallen. 
Knappar, fjädrar, dingel....montera och dekorera. 
Men stopp och belägg!! 
I mitt syrum finns inga knappburkar med stora färgglada knappar :-( 
Så det blir väl som vanligt. 
Påskpyntslådan plockas fram och så hängs det upp det som finns. 
Men framöver kommer jag att önska mej knappar om nån skulle fråga vad jag vill ha i julklapp tex.
Vad pyntar Du med?

1 kommentar:

  1. Jag är ingen påskälskare,,gillar egentligen inte gult....har i alla år arbetat också över denna helg,,så tradition saknas också,,men detta med knappar i riset,,kan kanske vara något!!Bambikram

    SvaraRadera