15 jan. 2012

Mitt land - inte bara renovering


Mitt land består inte bara utav renoveringar.
I helgen fyndade jag en sprillans ny toastol på Blocket.
Väl värt slanten eftersom den gamla inte gick att göra ren, trots ättikssprit citron och allt möjligt annat frätande.

Men det var inte det jag skulle berätta utan - landet består inte bara av renovering. Mycket annat finns att glädja sej över.
När jag skulle hämta toastolen passerade jag ett av Värmdös smultronställen.
Systrarna Delselius cafe vid Grisslinge Havsbad.
Trångt men charmigt och mycket gott finns att välja på.
Ljuvligaste semlorna fick följa med hem till fikapausen.
http://www.systrarnadelselius.se/tartor.html

1 kommentar:

  1. Vad underbart att du har en sån härlig oas med smultronställen runt i kring!Det liksom passar så perfekt för en sötnos som dig :0) Hoppas våren snart är här så du kan börja odla lite och att sommaren blir lång och varm så du kan mysa riktigt ordentligt där!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera