3 sep. 2011

Mitt i natten

Så sitter jag här framför - mitt i natten. 03.10
Ett besök i tandläkarstolen - 6 timmar -  med mängder av bedövning sätter sina spår i kroppen. Kroppen pigg  och skallen trött.
Alltså lite kaos med andra ord.
Gjort ett par försök att somna om men det ville sej inte, så nu packar jag och bilar ut till landet.
Vädergubbarna har sagt att det ska bli fint väder i helgen, så att sitta ute och sy lite binding känns väldigt lockande.
Sen har jag nåt jättekul framför mej!
Har en hel låda med Moda remsor (Moda Scrap Bags) som jag samlat under några år.
Ska bli jättemysigt att klappa på tyger jag knappt tittat på.
Köpta från mitt favoritställe:


Låg jag och klurade ut  när inte John Blund kunde infinna sej, att självklart ska jag skära ner dom till
2 1/2 " remsor.
Om vädergubbarna spått rätt kan jag stå ute i härligt septemberväder och skära.
Mysigt!!

1 kommentar:

  1. Åh,vad roligt det är med dessa scrapsbags!
    Jag har ju lite också tack vare dig!!!
    Kram

    SvaraRadera