23 okt. 2016

Söndag - Vilodag i Holken

Så bra det kan bli! 
IKEA-leverans på måndag. 
Överskåpen till lilla köket kommer då. 
Jag får bygga/riva i omgångar eftersom lägenhetens utrymme är begränsat.  
Så söndagen får gå i vilans tecken.

Jag gör ett försök med mönsterstickning. 
Stickar i Opal och Miniraggi.
Mönstret heter Roses with Love 
LÄNK:Pattern
Stickbeskrivningen plastade jag in. 
Skulle hålslagit det och satt i ett band för att kunna knyta fast det i bordet när jag flyger. 
Nu gled mönstret iväg och hamnade hos grannen bakom. 
Washi-tejp skulle vara bra att ha för att markera var i mönstret jag är. 

En promenad till bokhandeln här på Teneriffa blir trevligt. 
Där har dom det mesta. Säkert också Tashi-tejp
Där fanns till och med lapptäckstyger men sen kom scrapbookingen och fyllde upp tyghyllorna. 
Trevlig söndag!

1 kommentar:

  1. Önskar dig också fortsatt trevlig söndag och i ett betydligt skönare klimat än i Skåne. Lycka till med din renovering! Kram Catarina

    SvaraRadera